#

Specjalista ds. rozliczeń finansowych projektów

Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Fundacja poszukuje nowego pracownika do biura w Krakowie, na stanowisko Specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektów.

 

Zapraszamy do składania aplikacji!

 

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektów będzie należało m.in.:

  • kontrola i nadzór wydatków, ponoszonych w ramach projektów,
  • kontrola i weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych projektów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • bieżący kontakt z koordynatorami oraz pozostałym personelem projektów w zakresie realizacji budżetów i utrzymania dyscypliny budżetowej,
  • rozliczanie otrzymanych dotacji, sporządzanie okresowych wniosków o płatność, w tym wniosków o płatność końcową,
  • dokonywanie systematycznej analizy i weryfikacji zapisów na kontach księgowych pod kątem ich zgodności z rozliczeniami finansowymi projektów,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy osób zatrudnionych na potrzeby projektów,
  • nadzór nad zgodnością realizacji projektów z zapisami umów o dofinansowanie, obowiązującymi wytycznymi, zasadami oraz innymi dokumentami programowymi,
  • sporządzanie pism, zestawień, raportów oraz innych dokumentów, niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektów,
  • kontakty, współpraca i bieżąca korespondencja z instytucjami, nadzorującymi realizację projektów, audytorami zewnętrznymi oraz innymi (wg potrzeb).

Wymagania

  • wykształcenie wyższe, związane z finansami,
  • znajomość zasad realizacji, rozliczeń i sprawozdawczości projektów finansowanych z różnych źródeł (np. EFS, RPO, PFRON, Erasmus+, itp.) oraz min. roczne doświadczenie w realizacji tego typu projektów,
  • sprawność i skuteczność komunikacyjna (w mowie i w piśmie),
  • zdolności analityczne, umiejętność posługiwania się regulacjami prawnymi
  • w uzasadnianiu swoich argumentów,
  • umiejętność samodzielnego identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz znajdowania ich optymalnych rozwiązań,
  • biegła obsługa komputera (Internet, MS Office - Excel, Word, Outlook),
  • doświadczenie w pracy w „trzecim sektorze” będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego, ZUS i prawa pracy będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku księgowym będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość obsługi systemów księgowych, w tym Comarch Optima będzie dodatkowym atutem,
  • dobra znajomość języka angielskiego.

 

Rekrutacja na stanowisko Specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektów będzie przebiegać dwuetapowo:

 

ETAP I: Złożenie aplikacji w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie i jej analiza przez Fundację.

 

ETAP II: Fundacja skontaktuje się z wybranymi osobami i zaprosi je na rozmowę kwalifikacyjną oraz wykonanie praktycznych zadań (rodzajowo podobnych do tych, jakie będą wykonywane na stanowisku Specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektów – praca z MS Word, MS Excel, wyciąganie wniosków z zadanego tekstu, przygotowanie krótkiego pisma) – całość zajmie ok 1,5 godziny.

 

Na podstawie wyników obu etapów Fundacja zaproponuje wybranej osobie podpisanie umowy o pracę.

Prezentacja firmy

NASZA MISJA: <br/> <br/>Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób ni... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi