#

Specjalista ds. rozliczeń finansowych projektów

Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Fundacja poszukuje nowego pracownika do biura w Krakowie.

NASZA MISJA: Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób z niepełnosprawnościami w Polsce.

 

NASZE DZIAŁANIA:

  • Zmieniamy prawo.
  • Wspieramy szkoleniowo i doradczo osoby z niepełnosprawnościami w ich niezależnym życiu.
  • Propagujemy pełny udział w społeczeństwie, w tym włączającą edukację.
  • Promujemy użycie najnowszych technologii, które mogą zastąpić oczy czy ręce.
  • Upowszechniamy wiedzę o osobach z niepełnosprawnościami.
  • Prowadzimy tematyczne: czasopismo i publikacje oraz portal i radio internetowe.
  • Współpracujemy z Parlamentem, urzędami centralnymi, samorządami, uczelniami i pracodawcami, a także z podmiotami zagranicznymi w ramach licznych projektów ponadnarodowych.

 

Łączymy cele społeczne z ekscytującą i wymagającą pracą. Dołącz do nas!!!

Prosimy o składanie swoich ofert najpóźniej do dnia 10 września 2017r. poprzez przycisk "Aplikuj".

Jeśli wysyłasz swoje zgłoszenia masowo, gdzie się tylko da i na obojętne stanowisko - nie trudź się, oszczędź swój i nasz czas, NIE PRZYSYŁAJ SWOJEJ OFERTY.

 

Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektów będzie należało m.in.:

  • kontrola i nadzór wydatków, ponoszonych w ramach projektów,
  • kontrola i weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych projektów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • bieżący kontakt z koordynatorami oraz pozostałym personelem projektów w zakresie realizacji budżetów i utrzymania dyscypliny budżetowej,
  • rozliczanie otrzymanych dotacji, sporządzanie okresowych wniosków o płatność,
  • w tym wniosków o płatność końcową, wraz z częścią sprawozdawczą,
  • przygotowywanie umów cywilnoprawnych oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy osób zatrudnionych na potrzeby projektów,
  • nadzór nad zgodnością realizacji projektów z zapisami umów o dofinansowanie, obowiązującymi wytycznymi / zasadami oraz innymi dokumentami programowymi,
  • kontrola poziomu osiągniętych wskaźników projektów,
  • sporządzanie pism, umów, zamówień, zestawień, raportów oraz innych dokumentów, niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektów,
  • kontakty, współpraca i bieżąca korespondencja z instytucjami nadzorującymi realizację projektów, audytorami zewnętrznymi oraz innymi (wg potrzeb).

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, związane z finansami,
  • znajomość zasad realizacji, rozliczeń i sprawozdawczości projektów finansowanych z różnych źródeł (np. EFS, PFRON, LdV, POIG, itp.) oraz min. roczne doświadczenie w realizacji tego typu projektów,
  • sprawność i skuteczność komunikacyjna (w mowie i w piśmie),
  • zdolności analityczne, umiejętność posługiwania się regulacjami prawnymi w uzasadnianiu swoich argumentów,
  • umiejętność samodzielnego identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz znajdowania ich optymalnych rozwiązań,
  • biegła obsługa komputera (Internet, MS Office - Excel, Word, Outlook),
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w pracy w „trzecim sektorze” będzie dodatkowym atutem.

Prezentacja firmy

NASZA MISJA: <br/> <br/>Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób ni... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Kontrola jakości, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi