Opis stanowiska pracy

• Przyjmowanie, analizowanie procesu przebiegu reklamacji i udzielanie odpowiedzi zgodnie ze standardami firmy,

• Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem,

• Przestrzeganie procedur i instrukcji obowiązujących w firmie,

• Skrupulatne prowadzenie dokumentacji i rejestrów reklamacyjnych w formie elektronicznej i papierowej,

• Kontakt z dostawcami i innymi działami firmy w zakresie prowadzonych spraw.

Wymagania

• Znajomość pakietu MS Office,

• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole ,

• Wysoka kultura osobista,

• Sumienność, uczciwość.

Prezentacja firmy

Organizacja Polskich Dystrybutorów Farmaceutycznych Spółka Akcyjna to je... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Logistyka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi