Specjalista ds. Reklamacji
Kraków, Umowa o pracę tymczasowąDo twoich obowiązków należeć będzie:
Zgłoś się do nas, jeśli:
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje Klientów
- Terminowość obsługi reklamacji
- Monitorowanie oraz sumienność wyjaśniania i opiniowania reklamacji
- Wysoka jakość rozpatrywania oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji do właściwej oceny rozpatrywanej reklamacji
- Codzienne opracowywanie odpowiedzi na zapytania w formie e-mail
- Dostarczanie klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług
- Zapewnienie rzetelnej i fachowej pomocy Klientom
Zgłoś się do nas, jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze Klienta
- Masz umiejętność swobodnego komunikowania się
- Posiadasz praktyczną znajomość programu Excel
- Jesteś osoba zaangażowaną, samodzielną oraz odporną na stres
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (z możliwością przejścia w struktury Klienta)
- Wynagrodzenie podstawowe: 2200 zł netto + premie
- Pracę w systemie jednozmianowym 8.00-16.00
- Ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie
- Atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
Co jest dla Ciebie ważne?
Wiemy, że do dobrej pracy potrzebne są odpowiednie warunki. Dobrze znamy naszych kandydatów i świetnie rozumiemy, na czym szczególnie im zależy w pracy.