Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 11/12/2019.

Opis stanowiska pracy

Do twoich obowiązków należeć będzie:
  • Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje Klientów
  • Terminowość obsługi reklamacji
  • Monitorowanie oraz sumienność wyjaśniania i opiniowania reklamacji
  • Wysoka jakość rozpatrywania oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji do właściwej oceny rozpatrywanej reklamacji
  • Codzienne opracowywanie odpowiedzi na zapytania w formie e-mail
  • Dostarczanie klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług
  • Zapewnienie rzetelnej i fachowej pomocy Klientom

Zgłoś się do nas, jeśli:
  • Posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze Klienta
  • Masz umiejętność swobodnego komunikowania się
  • Posiadasz praktyczną znajomość programu Excel
  • Jesteś osoba zaangażowaną, samodzielną oraz odporną na stres

Wybranym kandydatom zaoferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (z możliwością przejścia w struktury Klienta)
  • Wynagrodzenie podstawowe: 2200 zł netto + premie
  • Pracę w systemie jednozmianowym 8.00-16.00
  • Ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie
  • Atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą
  • Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego

Prezentacja firmy

ATERIMA jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną agencją zatrudnienia,... wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 7085.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Podstawowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry