Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Columbus Energy S.A. jako lider na rynku odnawialnych źródeł energii w Polsce, dostarcza nowoczesne abonamenty na słońce dostępne dla każdego domu w Polsce.
Szukamy ambitnych i zaangażowanych osób, gotowych do tego, by razem z nami tworzyć organizację, której celem jest satysfakcja naszych klientów.
telefoniczna i mailowa obsługa Klienta firmy z zakresu reklamacji
prowadzenie rozmów z Klientami zgodnie z obowiązującymi procedurami
udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów, wraz z rozwiązaniem problemu
zapisywanie dyspozycji Klienta w systemie informatycznym
raportowanie efektów rozmowy
dbanie o profesjonalny wizerunek firmy wśród klientów, kontrahentów i pracowników
współpraca ze wszystkimi działami firmy
wykonywania innych zadań zleconych przez przełożonego
Wymagania:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze Klienta
komunikatywność, poprawna dykcja i swoboda wypowiedzi
zaangażowanie i przejawianie inicjatywy
energia i charyzma w podejmowaniu nowych wyzwań oraz wytrwałość w pokonywaniu trudności
nastawienie na realizację celów i współpracę w zespole
znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office
Oferujemy:
stabilne warunki zatrudnienia
doskonałą atmosferę pracy w ambitnym zespole
możliwość współtworzenia standardów obsługi Klienta
perspektywę rozwoju zawodowego, poszerzania kompetencji i awansu
szkolenie wdrażające do pracy
niezbędne narzędzia pracy
Jeżeli jesteś zainteresowany powyższą ofertą prześlij swoje CV (z zamieszczoną poniżej zgodą na przetwarzanie danych osobowych) klikając w przycisk APLIKUJ.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?