#

Specjalista ds. Reklamacji i Skarg

Alior Bank S.A.

Kraków, małopolskie

Alior Bank S.A.

Specjalista ds. Reklamacji i Skarg

Alior Bank S.A.

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

  • rozpatrywanie reklamacji i skarg klientów Banku (analiza zapisów systemu oraz dokumentów pod kątem zasadności zgłoszeń reklamacyjnych)
  • dokonywanie księgowań korygujących
  • kontakt z instytucjami zewnętrznymi w zakresie reklamacji
  • przygotowywanie odpowiedzi na obsługiwane reklamacje uzasadniające stanowisko Banku

Jeśli jesteś osobą, która:

  • mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie bankowości i finansów
  • znajomość produktów bankowych oferowanych przez bank
  • znajomość języka angielskiego
  • mile widziana dobra znajomość MS Excel
  • umiejętność pracy w zespole
  • wysoka komunikatywność
  • dokładność, skrupulatność, samodzielność

Oferujemy

  • realne możliwości rozwoju zawodowego w organizacji oraz możliwość zdobycia doświadczenia pod okiem ekspertów
  • pracę na samodzielnym stanowisku

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Alior Bank S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi