#

Specjalista ds. programu Creative Works

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Specjalista ds. programu Creative Works

Miejsce pracy: Kraków

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!


Specjalista ds. programu Creative Works
Miejsce pracy: Kraków/ model hybrydowy
Forma współpracy: kontrakt B2B
Start: od zaraz

Opis stanowiska
Poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu od zaraz i będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie oraz codzienne wsparcie programu Creative Works (CW) w Polsce. Rola łączy w sobie elementy administracji, finansów, raportowania i współpracy z różnymi działami organizacji.

Do Twoich głównych zadań należeć będzie:
  • Koordynacja procesu ocen stanowisk we współpracy z dostawcą zewnętrznym – od przyjęcia zgłoszenia, przez weryfikację dokumentacji, po aktualizację danych po zakończonej ocenie
  • Przygotowywanie i obsługa zamówień PR/PO, kontrola kosztów, akceptacja faktur oraz raportowanie wydatków
  • Wsparcie w przygotowaniu corocznych audytów wewnętrznych i zewnętrznych, w tym zbieranie danych, kontakt z menedżerami i aktualizacja dokumentacji
  • Bieżące utrzymywanie poprawności danych w systemach i narzędziach (m.in. SharePoint, Workday)
  • Aktualizacja struktury programu w dedykowanym narzędziu CW – dodawanie menedżerów, ról i materiałów
  • Archiwizacja dokumentów i zmian organizacyjnych, prowadzenie ewidencji wyjątków i odstępstw od standardowych zasad programu
  • Przygotowywanie comiesięcznych raportów dla działu płac, weryfikacja zgodności danych pracowników z umowami i aneksami
  • Współpraca z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi – udzielanie informacji, rozwiązywanie bieżących problemów, przypominanie o terminach i wspieranie użytkowników programu
Wymagania:
  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie
  • Dokładność, skrupulatność i dbałość o szczegóły
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel) oraz narzędzi takich jak SharePoint
  • Umiejętność pracy z dokumentacją, raportami i danymi
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2)
  • Mile widziane doświadczenie w administracji, HR, finansach lub obszarach pokrewnych
Oferujemy:
  • Formę współpracy: kontrakt B2B podpisywany z ManpowerGroup Solutions
  • Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz
  • Model pracy hybrydowy (biuro w Krakowie)
  • Szkolenie wdrożeniowe i pełne wsparcie zespołu
  • Pracę w międzynarodowym środowisku, w dynamicznej i przyjaznej atmosferze
  • Dostęp do benefitów pozapłacowych (np. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, platforma benefitowa) 

Pracodawca: ManpowerGroup Solutions Sp. z o.o.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Podobne oferty pracy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi