Nazwa.pl to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. Od 1997 r. z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1 000 000 Klientów, rejestrując ponad 4 000 000 domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych. Nazwa.pl wyznacza standardy dotyczące bezpieczeństwa w polskim Internecie i w ramach tych działań firma zabezpieczyła ponad 600 000 domen, zarejestrowanych w nazwa.pl i obsługiwanych na serwerach DNS Anycast nazwa.pl, komercyjnymi certyfikatami nazwaSSL DV.
Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient-usługodawca.
Specjalista ds. Produktu
Miejsce pracy: KrakówJeśli jesteś osobą skuteczną, energiczną, silnie zorientowaną na realizację celów i podejmowanie wyzwań, to właśnie Ciebie szukamy!
Dlaczego my?
• pełna wyzwań praca w przyjaznej atmosferze
• wdrożenie do pracy poprzez szkolenia, m.in. szkolenie produktowe
• wsparcie przełożonych i doświadczonych współpracowników
• umowa o pracę (lub inna forma współpracy według preferencji)
• komfortowe biuro w Krakowie
• stałe podnoszenie kompetencji przez udział w szkoleniach
• możliwość awansu na wyższe stanowiska oraz udział w rekrutacjach wewnętrznych
• pakiet atrakcyjnych benefitów (dofinansowanie do pakietu sportowego oraz prywatnej opieki medycznej)
• kalendarz imprez firmowych
• zniżki na usługi oferowane przez firmę oraz wiele więcej… (m.in. pakiet startowy, imprezy integracyjne, upominki okolicznościowe dla pracowników oraz ich dzieci itd.)
Kogo poszukujemy?
• posiadasz 2 – letnie doświadczenie w zarządzaniu produktem
• pracowałeś minimum rok w branży IT
• możesz pochwalić się doświadczeniem w planowaniu i realizacji strategii marketingowej oraz budżetu sprzedaży
• cechuje Cię samodzielność oraz umiejętność planowania i organizacji pracy
• znasz dobrze arkusz kalkulacyjny Excel
• jesteś dobrym negocjatorem, a argumenty budujesz na podstawie dokładnej analizy sytuacji
• umiesz język angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
Jakie będą Twoje zadania?
• zarządzanie powierzonym produktem
• udział w tworzeniu oraz realizacji planów marketingowych i sprzedaży usług
• monitoring i analiza oferty konkurencji
• nawiązywanie i rozwój relacji z partnerami biznesowymi
• wpływ na budowanie strategii rozwoju produktu i tworzenie biznesplanu