W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. procesów HR z językiem angielskim
Miejsce pracy: KatowiceDla naszego klienta, globalnej firmy- producenta automatyki przemysłowej,
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. procesów HR z językiem angielskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Zarządzanie procesami HR (zatrudnienie, rozwiązanie stosunku pracy, zmiany wynagrodzeń, zmiany organizacyjne, czas pracy) oraz administrowanie zmian w systemie SAP i Workday
- Przygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracy, skierowań na badania lekarskie
- Zarządzanie aktami osobowymi oraz pozostałą dokumentacją pracowniczą
- Zarządzanie benefitami – administracja w systemach, przygotowywanie rozliczeń, kontakt z dostawcami
- Przygotowywanie danych do listy płac i współpraca z działem płac w celu weryfikacji poprawności danych
- Usprawnianie procesów HR oraz współpraca z innymi działami (lokalne jednostki HR, Compensation & Benefits, Payroll)
- Tworzenie dokumentacji procesowej
- Przestrzeganie wewnętrznych polityk i przepisów prawa pracy
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Mile widziane doświadczenia zawodowego w obszarze HR
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Komunikatywność i umiejętność współpracy z osobami na różnych poziomach organizacji
- Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze SSC/BPO
Korzyści:
- możliwość rozwoju zawodowego w międzynardowej firmie