#

Specjalista ds. procesów HR z językiem angielskim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. procesów HR z językiem angielskim

Miejsce pracy: Katowice
6-14-61212

Dla naszego klienta, globalnej firmy- producenta automatyki przemysłowej,
poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. procesów HR z językiem angielskim

Miejsce pracy: Katowice

Zadania:

- Zarządzanie procesami HR (zatrudnienie, rozwiązanie stosunku pracy, zmiany wynagrodzeń, zmiany organizacyjne, czas pracy) oraz administrowanie zmian w systemie SAP i Workday
- Przygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracy, skierowań na badania lekarskie
- Zarządzanie aktami osobowymi oraz pozostałą dokumentacją pracowniczą
- Zarządzanie benefitami – administracja w systemach, przygotowywanie rozliczeń, kontakt z dostawcami
- Przygotowywanie danych do listy płac i współpraca z działem płac w celu weryfikacji poprawności danych
- Usprawnianie procesów HR oraz współpraca z innymi działami (lokalne jednostki HR, Compensation & Benefits, Payroll)
- Tworzenie dokumentacji procesowej
- Przestrzeganie wewnętrznych polityk i przepisów prawa pracy

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Mile widziane doświadczenia zawodowego w obszarze HR
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Komunikatywność i umiejętność współpracy z osobami na różnych poziomach organizacji
- Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze SSC/BPO

Korzyści:
- możliwość rozwoju zawodowego w międzynardowej firmie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi