Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/02/2019.

Specjalista ds. Powiększania zamówień - atrakcyjne warunki

Kraków, małopolskie

Tivron Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Jesteśmy profesjonalnym Contact Center świadczącym usługi w obszarze kompleksowej obsługi klienta w Polsce i za granicą. W swoich działaniach nie zapominamy, że najważniejsi są ludzie. Dlatego też jednym z naszych znaków rozpoznawczych jest fakt, że pracownicy polecają swoich znajomych do pracy z nami!

Dołącz i Ty!

 

SPECJALISTA DS. POWIĘKSZANIA ZAMÓWIEŃ (Kraków)

 

Opis stanowiska pracy

  • Przyjmowanie zamówień na zakupione przez klienta produkty.
  • Informowanie klienta o kolejnych etapach realizacji zamówienia, nadzór nad całym procesem.
  • Dosprzedaż – proponowanie klientowi powiększenia zamówienia o kolejne produkty.
  • Obsługa infolinii wychodzącej i przychodzącej.

 

Oferujemy

  • Długotrwałą współpracę na pełny etat (8-16, 8 zmian/mc w godz. 12.00-12.00, 1 pracujący weekend w mcu)
  • Wynagrodzenie średnio 3000– 3500zł netto.
  • Przejrzysty i motywujący system prowizyjny.
  • Wsparcie kompetentnych i życzliwych osób w każdej chwili.
  • Nowoczesne w biuro świetnie skomunikowane
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej po okresie próbnym

 

Poszukujemy osób

  • Otwartych i chętnych do pracy z klientem
  • Nastawionych na naukę i zdobywanie nowych umiejętności
  • Pozytywnie nastawionych i optymistycznych

Prezentacja firmy

Jesteśmy profesjonalnym Customer Service Center świadczącym usługi dla klientów z Europy.... 

Zajmujemy się profesjonalną obsługą w zakresie informacji i obsługi klienta, w komfortowych warunkach biura.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Call Center / Telemarketing
do góry