Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/06/2021.

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • Kompleksową obsługę realizacji zleceń z obszaru poligrafii, upominków reklamowych, nowych mediów, obejmującą poszczególne etapy produkcji; nadzór nad ich terminowością i logistyką,
  • Pozyskiwanie nowych dostawców i podwykonawców oraz kontakt i współpraca z obecnymi,
  • Rekomendowanie najlepszych rozwiązań klientom, sporządzanie wycen,
  • Przygotowywanie ofert oraz samodzielne wykonywanie kalkulacji poligraficznych,
  • Monitorowanie jakości produkcji, rozliczanie i dokumentowanie zleceń w systemie.

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy dla drukarni offsetowej lub agencji reklamowej na analogicznym stanowisku,
  • Biegłej znajomości zagadnień i produktów poligraficznych, w szczególności technologii oprawy twardej,
  • Doświadczenia w wykonywaniu samodzielnych kalkulacji poligraficznych oraz w optymalizacji procesów i produktów,
  • Dużej samodzielności i organizacji własnej pracy, umiejętności ustalania priorytetów przy wielu projektach,
  • Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych, łatwości w nawiązywaniu kontaktów i profesjonalnego podejścia do klienta.

 

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe z dodatkiem premii motywujących za uzyskane wyniki,
  • Szkolenia produktowe rozwijające kompetencje w dziedzinie poligrafii,
  • Przyjazną atmosferę pracy w firmie o ugruntowanej pozycji w branży,
  • Współpracę przy różnorodnych projektach pozwalającą zdobyć unikalne doświadczenie i rozwinąć swoją wiedzę.

 

Wymagania

Dla naszego Klienta – Agencji Reklamowej i Interaktywnej w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników, optymalizacja zatrudnienia, systemy... motywacyjne i precyzyjne zarządzanie kadrami to wyzwania, przed jakimi staje każda firma, która chce się rozwijać. Można im sprostać z sukcesem, lecz wymaga to wiedzy i doświadczenia, a często profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał Smart-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy.

Wierzymy, że największym skarbem organizacji są doskonale dobrani i zmotywowani ludzie.

Zespół Smart-HR tworzą ludzie z pasją i doświadczeniem w dziedzinie rekrutacji, szkoleń, zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa HR. Działamy na rzecz firm produkcyjnych i usługowych, m.in. z branży: IT, nieruchomości, edukacji, gastronomii, hotelarstwa i innych. Łącznie zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z zakresu rekrutacji, optymalizacji zatrudnienia oraz zarządzania rozwojem zawodowym i ścieżkami karier pracowników. Ich efektem jest lepsze wykorzystanie zdolności i możliwości zatrudnionych ludzi i poprawa funkcjonowania przedsiębiorstw.

Przez ostatnie cztery lata blisko współpracowaliśmy z międzynarodową firmą świadczącą usługi związane z zatrudnieniem, pomocą społeczną oraz szkoleniami i doradztwem, na bieżąco monitorując zmieniający się dynamicznie rynek pracy. Utrzymujemy kontakt z pracodawcami i pracownikami, dzięki czemu doskonale znamy i rozumiemy procesy zachodzące w dziedzinie zatrudnienia.

Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, dzięki wsparciu zarządzania personelem.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:
•Rekrutacji i selekcji pracowników
•Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
•Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
•Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
•Kadr, Płac, BHP
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/06/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Zasadnicze zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Kontrola jakości , Praca Obsługa klienta
do góry