Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
posiadasz min. rok doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze kampanii CRM,
posiadasz praktyczną znajomość SQL oraz środowiska SAS CI Studio,
cechuje Cię dokładność i samodzielność w działaniu,
potrafisz pracować z dużą ilością różnorodnych informacji,
znasz pakiet MS Office (Excel i PowerPoint),
dodatkowym atutem będzie znajomość 4GL.
Jakie będą Twoje zadania?
opracowanie planów kampanii CRM we współpracy z jednostkami biznesowymi,
projektowanie, testowanie, wdrażanie i utrzymywanie kampanii CRM wspierających aktywację Klienta, jego rozwój i utrzymanie, definiowanie grup docelowych i kanałów kontaktu,
monitorowanie skuteczności prowadzonych działań oraz rekomendowanie zmian w przeprowadzanych kampaniach,
wspieranie i doskonalenie procesów sprzedaży i obsługi klienta we wszystkich kanałach kontaktu.
Oferujemy:
dostęp do nowoczesnych technologii i narzędzi,
udział w ciekawych projektach,
możliwość podejmowania własnych inicjatyw oraz ich samodzielnego prowadzenia.
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (umowa na zastępstwo),
wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia
pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce,