Miejsce pracy: Jasienica
Zakresem Twoich obowiazków byłoby:
- Przygotowywanie ofert cenowych na zapytania od klienta (dokumentacja w jęz. Angielskim)
- Praca z branżowymi programami kalkulacyjnymi (np. Logical, Schucal, MB Cad, firma oferuje pełne szkolenie)
- Przygotowywanie zestawień kalkulacyjnych w programie Excel
- Przygotowywanie dokumentacji ofertowej w programach MS Word, Adobe Acrobat
- Kontakt z dostawcami w celu weryfikacji aktualnego poziomu cen
Wymagania:
- Znajomość pakietu MS Office,
- Znajomość rysunku technicznego.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu przynajmniej podstawowym komunikatywnym,
- Wykształcenie techniczne (budowlane) - mile widziane, nie jest to warunek konieczny
- Chęć do nauki i poszerzania kompetencji,
- Sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Skrupulatność, zaangażowanie, komunikatywność.
Firma oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Dodatkowe dobrowolne ubezpieczenie grupowe,
- Kurs języka angielskiego w ramach pracy,
- Kurs języka szwedzkiego,
- Szkolenia wewnętrzne,
- Możliwość dofinansowania szkoleń zewnętrznych,
- Wynagrodzenie zależne od wiedzy i doświadczenia.
Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!
Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub na adres mailowy: lucja.rzeszutek@hrsigma.pl w tytule wpisując nazwę stanowiska!
W razie pytań zapraszam do kontaktu na numer tel.: 574300595
Więcej ogłoszeń na naszej stronie: www.hrsigma.pl
Klauzula RODO:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: 'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).'