Numer oferty: StPr/20/0129
· Koordynacja pracy wszystkich podmiotów współpracujących ze WM (firmy sprzątające, konserwacyjne, remontowe etc),
· Zgłaszanie usterek gwarancyjnych oraz prowadzenie rejestru usterek deweloperskich,
· Aktualizacja danych w systemach informatycznych,
· Nadzór nad realizacją zgłoszeń od właścicieli lokali (awarie, usterki etc),
· Nadzór nad terminowym dokonywaniem odczytów na nieruchomościach,
· Nadzór nad wpisami w KOB oraz kontrola wykonania zaleceń pokontrolnych,
· Współudział w tworzeniu planów gospodarczych / weryfikacja faktur pod kątem zgodności z zapisami umów, dekretowanie faktur,
· Kontrole okresowe nieruchomości (dokumentowanie w DOM 5).
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Sulechowska 4A, 65-119 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: cv na adres e-mail
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.