Specjalista ds. Obsługi Pasażerów
Miejsce pracy: KrakówZnasz bardzo dobrze język angielski i marzysz o pracy związanej z turystyką? Dołącz do międzynarodowego zespołu i zostań:
Specjalistą ds. Obsługi Pasażerów
Do Twoich zadań należeć będzie:
- obsługa czatów internetowych w języku angielskim,
- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych,
- odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów,
- udzielanie informacji odnośnie przewozu bagaży, zmiany terminów lotów, zamawiania nowych biletów,
- gromadzenie niezbędnych informacji od Klientów,
- aktualizowanie danych Klientów.
Na co zwracamy uwagę u kandydatów?
- dobra znajomość języka angielskiego min. - poziom B2 (w mowie oraz w piśmie),
- znajomość j. polskiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość słownictwa związanego z podróżowaniem,
- umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym,
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
Co na Ciebie czeka?
- gwarantowana stawka godzinowa + bonusy za jakość,
- profesjonalne szkolenie wstępne, w pełni przygotowujące do wykonywania obowiązków,
- wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy oraz coachingi podnoszące umiejętności,
- udział w rekrutacjach rozwijających Twoją karierę,
- dofinansowanie do karty sportowej,
- pracę w nowoczesnym biurze ze strefą do relaksu.
Aby wziąć udział w procesie rekrutacji - wyślij do nas swoje CV !