#

Specjalista ds. Obsługi Klientów z j. angielskim

Smart-HR

Piekary Śląskie, śląskie

Smart-HR
SMART-HR – jesteśmy firmą doradztwa personalnego, realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta – firmy produkcyjnej, będącej wiodącym dostawcą w swojej branży na rynku polskim i zagranicznym, poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klientów z j. angielskim

Miejsce pracy: Piekary Śląskie

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Rozwój i utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami,
  • Obsługę klienta eksportowego oraz przetwarzanie i przyjmowanie zamówień,
  • Tworzenie dokumentacji handlowej (faktury, analizy, zestawienia),
  • Pracę z systemem CRM,
  • Przyjmowanie i rejestrację reklamacji,
  • Aktywne monitorowanie i wsparcie realizacji celów sprzedażowych,
  • Ścisłą współpracę Działu Handlowego z innymi działami firmy. 

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  • Otwartości i chęci współpracy w zespole,
  • Proaktywnej postawy,
  • Znajomości reguł Incoterms, co będzie dodatkowym atutem.

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od wyników sprzedaży,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (Medicover Sport, dofinansowanie do wypoczynku),       
  • Niezbędne narzędzia do pracy,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
  • Stabilną pracę w nowoczesnym i przyjaznym środowisku.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Smart-HR

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi