#

Specjalista ds. obsługi klientów – j. niemiecki (praca hybrydowa)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. obsługi klientów – j. niemiecki (praca hybrydowa)

Miejsce pracy: Katowice
7-6-68341

Naszym Klientem jest międzynarodowa organizacja będąca rynkowym liderem w zakresie globalizacji usług i technologii oraz zarządzania szerokim portfolio procesów biznesowych. W rezultacie współpracy z jednym z największym producentów z sektora FMCG w Europie i na świecie Klient poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. koordynacji procesów - j. niemiecki.

Miejsce pracy: Katowice, praca hybrydowa (1x w miesiącu wizyta w biurze).

Główne obowiązki:
- stały kontakt telefoniczny i mailowy z wewnętrznymi działami w organizacji w celu wyjaśnienia nieścisłości (m.in. dział logistyki, księgowość, dział planowania dostaw),
- wsparcie w rozwiązywaniu błędów i problemów dotyczących procesów logistycznych,
- udział w procesie przenoszenia procesów oraz możliwość wprowadzenia optymalizacji,
- przygotowywanie raportów i zestawień,
- bieżąca aktualizacja danych w systemie SAP.

Wymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego (min. B2/C1),
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min.B2),
- doświadczenie w obszarze logistyki/obsługi klienta/procesu zamówień,
- zaawansowane kompetencje komunikacyjne,
- nastawienie na realizację celu,
- znajomość SAP będzie postrzegana jako atut.

Korzyści:
- praca w międzynarodowej firmie z szeroką ekspozycją na kontakt w języku niemieckim i angielskim,
- stabilność zatrudnienia na postawie UoP (umowa na czas nieokreślony po okresie próbnym),
- dostęp do pracy zdalnej (1x w miesiącu wizyta w biurze),
- kompleksowy pakiet benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, bonus roczny),
- pełne wdrożenie i szkolenie z systemu SAP,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi