Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/02/2020.

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. obsługi klienta
Kraków
NR REF.: 1123683

Firma
Dla naszego klienta, firmy z branży energetycznej, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem angielskim.

Stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klientabędzie odpowiedzialny za obsługę klientów w zakresie rozwiązywania konkretnych problemów. Nowo zatrudniona osoba będzie w kontakcie mailowym oraz telefonicznym w klientami z Wielkiej Brytanii oraz Stanów Zjednoczonych.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy osób ambitnych, komunikatywnych, chcących się rozwijać, Od Kandydatów oczekujemy znajomości języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację (C1/C2).Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dużym atutem.

Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwości rozwoju zawodowego, ciekawe szkolenia, pakiet dodatkowych benefitów.

Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry