Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 17/12/2018.

Specjalista ds. Obsługi klienta

Kraków, małopolskie

Work Service S.A.

Opis stanowiska pracy

Szukasz pracy lub zastanawiasz się nad zmianą dotychczasowego stanowiska? Dobrze trafiłeś! Mamy dla Ciebie pracę!
Zostań konsultantem infolinii przychodzącej Orange - jednego z największych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Telefoniczna obsługa Klienta w celu rozpatrywania zgłaszanych przez Klientów zgłoszeń technicznych (telefon/Internet)
• Doradztwo z zakresu usług multimedialnych
• Sprzedaż w rozmowie przychodzącej;
• Pomoc w wyjaśnianiu faktur i płatności;

CZEGO OCZEKUJEMY?
• Wystarczy żebyś lubił rozmawiać z ludźmi;
• Podchodził do obsługi klientów tak, jak sam chcesz być obsługiwany;
• Chciał uczyć się nowych rzeczy;
• Był skuteczny w realizacji założonych celów;
• Sprawnie pisał na klawiaturze;
• Gotowości do pracy w systemie zmianowym;

CO OFERUJEMY?
• W zamian oferujemy Ci przyjazną atmosferę pracy;
• Szkolenie przygotowujące do pracy i możliwość rozwoju zawodowego;
• Umowę na czas określony z możliwością współpracy na umowie o pracę na czas nieokreślony
• Wynagrodzenie miesięczne na poziomie 2500 + premie sprzedażowe sięgające 1000 zł
• Możliwość awansu dla najlepszych;
• Możliwość skorzystania z kart sportowo-rekreacyjnych, ubezpieczeń grupowych oraz benefitów naszych partnerów
• Obecność Opiekuna na miejscu świadczenia pracy

Prezentacja firmy

Work Service S.A. jest największą firmą usługową na polskim rynku pracoserwisu, czyli... rynku wszystkich usług związanych z pracą.

Tworzymy jedną z wiodących polskich grup kapitałowych – Grupę Work Service – nowoczesną i dynamicznie rozwijającą się organizację, eksperta w dziedzinie doradztwa personalnego, zarządzania zasobami ludzkimi i outsourcingu funkcji.

Działamy od 1999 roku. Tworzyliśmy rynek pracy tymczasowej w Polsce, dziś kreujemy szeroki rynek pracoserwisu, wyznaczając jego nowe standardy. Jesteśmy już obecni w dziesięciu krajach Europy.

Długoletnia współpraca z największymi pracodawcami w kraju i za granicą umożliwiła nam zdobycie pełnej wiedzy na temat rynku pracy i kompleksowych rozwiązań wspomagających zarządzanie.

Ponad 1200 firm wybrało właśnie nas na swojego partnera w biznesie, doceniając nasze doświadczenie, profesjonalizm i indywidualne podejście.

Każdego roku dzięki naszej firmie zatrudnienie znajduje blisko 100 tysięcy osób.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
6
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Inne , Praca Obsługa klienta
do góry