#

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA

Guard 360 sp. z o. o.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za: zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w sklepie stacjonarnym oraz internetowym z artykułami BHP, zamawianie i odbieranie towaru, przygotowywanie przesyłek kurierskich, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie.

Wymagania

doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta oraz w prowadzeniu sprzedaży internetowej,
mile widziane prawo jazdy kat. B. oraz znajomość języka angielskiego,
doświadczenie w marketingu internetowym będzie dodatkowym atutem,
samodzielność i dobra organizacja pracy,
zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów,
zaangażowanie, uczciwość, odpowiedzialność.

Prezentacja firmy

Firma Guard 360 jest producentem oraz dystrybutorem szerokiego asortymen... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi