Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/12/2017.

Specjalista ds. obsługi klienta

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. obsługi klienta
Kraków
NR REF.: 1093933


Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy outsourcingowej, poszukujemy kandydatów zainteresowanych rozwojem w obszarze obsługi klienta.

Twoje następne stanowisko
Osoby na tym stanowisku będą odpowiedzialne przede wszystkim za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Do głównych obowiązków należeć będzieobsługa klientówpoprzezkontakt wyłącznie mailowy w języku angielskim, tj.udzielanie informacji i rozwiązywanie ewentualnych problemów. Wsparcie klienta będzie dotyczyło takich aspektów jak np. zmiana terminu wakacji bądź lotu, rozpatrywanie próśb dotyczących zwrotu kosztów.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od kandydatów wymagamy przede wszystkim bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (C1) pozwalającej na swobodną komunikację. Poszukujemy osób z minimum 6 miesięcznym doświadczeniem w branży Customer Service,najlepiej przy obsłudze klienta za pomocą e-mail/chat. Mile widziana jest znajomość systemów CRS (tj. Galileo, Amadeus) jednak nie jest ona wymagana.

Co zyskujesz?
Firma oferuje stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, opiekę medyczną oraz możliwość udziału w szkoleniach związanych z systemami CRS i obsługą klienta. Praca w systemie zmianowym w godzinach 13:00-2:00. Praca na rynek USA. Planowany termin rozpoczęcia 13.11.2017.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry