#

Specjalista ds. obsługi klienta

Hays Poland

Kraków, małopolskie

Hays Poland

Specjalista ds. obsługi klienta

Kraków
Specjalista ds. obsługi klienta
Kraków
NR REF.: 1093933


Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy outsourcingowej, poszukujemy kandydatów zainteresowanych rozwojem w obszarze obsługi klienta.

Twoje następne stanowisko
Osoby na tym stanowisku będą odpowiedzialne przede wszystkim za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Do głównych obowiązków należeć będzieobsługa klientówpoprzezkontakt wyłącznie mailowy w języku angielskim, tj.udzielanie informacji i rozwiązywanie ewentualnych problemów. Wsparcie klienta będzie dotyczyło takich aspektów jak np. zmiana terminu wakacji bądź lotu, rozpatrywanie próśb dotyczących zwrotu kosztów.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od kandydatów wymagamy przede wszystkim bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (C1) pozwalającej na swobodną komunikację. Poszukujemy osób z minimum 6 miesięcznym doświadczeniem w branży Customer Service,najlepiej przy obsłudze klienta za pomocą e-mail/chat. Mile widziana jest znajomość systemów CRS (tj. Galileo, Amadeus) jednak nie jest ona wymagana.

Co zyskujesz?
Firma oferuje stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, opiekę medyczną oraz możliwość udziału w szkoleniach związanych z systemami CRS i obsługą klienta. Praca w systemie zmianowym w godzinach 13:00-2:00. Praca na rynek USA. Planowany termin rozpoczęcia 13.11.2017.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi