Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/04/2021.

Specjalista ds. obsługi klienta

Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny/-a m.in. za:

  • Kontakt z klientami - nawiązywanie i utrzymywanie relacji
  • Przygotowywanie ofert handlowych
  • Przyjmowanie i monitorowanie wpływających zamówień
  • Sporządzanie dokumentacji np. sprzedażowej, listów przewozowych
  • Monitorowanie i windykację należności
  • Bieżąca obsługa działu handlowego
  • Inne prace biurowe

Aplikuj, jeśli:

  • Masz ukończoną szkołę min. średnią
  • Znasz język angielski na poziomie min.B2
  • MS Office nie ma przed Tobą żadnych tajemnic
  • Masz min. 2lata doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej
  • Nie boisz się pracy pod presją czasu oraz świetnie zarządzasz swoimi obowiązkami
  • Posiadasz zmysł techniczny

Co możemy Ci zaoferować:

  • Pracę w rodzinnej firmie i atmosferze
  • Umowę o pracę
  • Szkolenie wdrożeniowe
  • Pracę w godzinach biurowych 8-16
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + premie
  • Możliwość rozwoju

Oferta dotyczy pracy stałej


Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/03/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Obsługa klienta
do góry