Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego Klienta z branży produkcyjnej poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta - zarządzanie zamówieniami z językiem niemieckimMiejsce pracy: Kraków
Zadania:
Codzienna współpraca z działami sprzedaży, finansów SCC, logistyki, kierownikami produktów, produkcją (na różnych poziomach) w celu znalezienia najlepszych rozwiązań i zaspokojenia potrzeb klientów;
Tworzenie zamówień/umów/ofert i harmonogramów klientów w systemach operacyjnych ERP i koordynacja przepływu dokumentacji;
Obsługa komunikacji z klientami;
Codzienna współpraca z dostawcami zewnętrznymi w celu zapewnienia dostępności materiałów i produktów;
Zrozumienie podstawowych zasad ustalania podatku VAT oraz Incoterms 2020 w celu właściwego reagowania na zapytania klientów;
Ciągłe identyfikowanie możliwych usprawnień procesów na tym stanowisku i szukanie rozwiązań;
Wymagania:
Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zamówieniami;
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 i języka niemieckiego na poziomie min. B2;
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;
Znajomość systemów ERP (SAP będzie dodatkowym atutem);
Znajomość pakietu MS Office;
Nastawienie na obsługę klienta i dobre umiejętności komunikacyjne;
Dobra organizacja, samomotywacja, orientacja na klienta;
Oferujemy:
Benefity pozapłacowe;
Elastyczne godziny pracy;
Praca hybrydowa (1-2 dni z biura w tygodniu);
Międzynarodowe środowisko pracy;
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?