
Dla naszego Klienta z branży produkcyjnej poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta - zarządzanie zamówieniami z językiem niemieckimMiejsce pracy: Kraków
Zadania:
- Codzienna współpraca z działami sprzedaży, finansów SCC, logistyki, kierownikami produktów, produkcją (na różnych poziomach) w celu znalezienia najlepszych rozwiązań i zaspokojenia potrzeb klientów;
- Tworzenie zamówień/umów/ofert i harmonogramów klientów w systemach operacyjnych ERP i koordynacja przepływu dokumentacji;
- Obsługa komunikacji z klientami;
- Codzienna współpraca z dostawcami zewnętrznymi w celu zapewnienia dostępności materiałów i produktów;
- Zrozumienie podstawowych zasad ustalania podatku VAT oraz Incoterms 2020 w celu właściwego reagowania na zapytania klientów;
- Ciągłe identyfikowanie możliwych usprawnień procesów na tym stanowisku i szukanie rozwiązań;
Wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zamówieniami;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 i języka niemieckiego na poziomie min. B2;
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;
- Znajomość systemów ERP (SAP będzie dodatkowym atutem);
- Znajomość pakietu MS Office;
- Nastawienie na obsługę klienta i dobre umiejętności komunikacyjne;
- Dobra organizacja, samomotywacja, orientacja na klienta;
Oferujemy:
- Benefity pozapłacowe;
- Elastyczne godziny pracy;
- Praca hybrydowa (1-2 dni z biura w tygodniu);
- Międzynarodowe środowisko pracy;
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.