#

Specjalista ds. obsługi klienta - zarządzanie zamówieniami z językiem francuskim - rekrutacja online

HRK S.A.

Kraków, małopolskie

HRK S.A.
- Rekrutacja prowadzona online -

Dla naszego Klienta z branży produkcyjnej (SSC) poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta - zarządzanie zamówieniami z językiem francuskimMiejsce pracy: Kraków

Zadania:

  • Codzienna współpraca z działami sprzedaży, finansów SCC, logistyki, kierownikami produktów, produkcją (na różnych poziomach) w celu znalezienia najlepszych rozwiązań i zaspokojenia potrzeb klientów;
  • Tworzenie zamówień/umów/ofert i harmonogramów klientów w systemach operacyjnych ERP i koordynacja przepływu dokumentacji;
  • Odpowiedzialność za komunikację z klientami w zakresie statusu zamówienia i potwierdzenia daty dostawy;
  • Codzienna współpraca z dostawcami zewnętrznymi w celu zapewnienia dostępności materiałów i produktów;
  • Ciągłe identyfikowanie możliwych usprawnień procesów na tym stanowisku i szukanie rozwiązań;

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;
  • Znajomość systemów ERP (SAP będzie dodatkowym atutem);
  • Minimum 1,5 roku doświadczenia w zarządzaniu zamówieniami/procesem otc;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 i języka francuskiego na poziomie min. B2;
  • Znajomość pakietu MS Office;
  • Nastawienie na obsługę klienta i dobre umiejętności komunikacyjne;
  • Dobra organizacja, motywacja, orientacja na klienta, umiejętność pracy w zespole;

 

Oferujemy:

  • Benefity pozapłacowe;
  • Elastyczne godziny pracy;
  • Praca hybrydowa (1-2 dni z biura w tygodniu);
  • Międzynarodowe środowisko pracy;
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi