Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/07/2019.
Oferta wyróżniona

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim

Warsaw, mazowieckie

Devire

Opis stanowiska pracy

Naszym klientem jest firma o globalnym zasięgu z wieloletnim doświadczeniem w branży Customer Service w Warszawie. Obecnie poszukujemy Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim. Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za wsparcie klientów szwedzkojęzycznych marki w kwestii odpowiadania na zapytania dotyczące produktów (zarówno mailowo, jak i telefonicznie). 

Nasz klient zapewnia:

  • wynagrodzenie: 7500 PLN brutto
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • prywatne ubezpieczenie medyczne
  • kartę MultiSport
  • pracę zmianową 
  • niekorporacyjną strukturę firmy
  • profesjonalne szkolenia

Od Ciebie oczekujemy:

  • biegłej znajomości języka szwedzkiego
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • gotowości do pracy na pełen etat

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
Zapisz ofertę
do góry