Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/05/2021.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Opole, opolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

5-6-61692
Wynagrodzenie: 4000 - 4200 PLN

Dla naszego Klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Zakres obowiązków:

- Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku niemieckim i/lub angielskim
- Wprowadzaniem danych do systemu oraz wystawianie faktu, weryfikacja sprawozdań finansowych, tworzenie raportów podsumowujących
- Analiza danych w programie MS Excel

Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość niemieckiego (B2)
- Bardzo dobra znajomość angielskiego (B2)
- Umiejętność pracy w zespole
- Chęć rozwoju w obszarze analizy danych i finansów
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość programu MS Excel będzie dodatkowym atutem

Korzyści:
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę (UoP)
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych m.in. opieka medyczna, dostęp do platformy MultiKafeteria, bezpłatne ubezpieczenie w sytuacji wyjazdów za granicę, program 'bike to work'
- Praca od poniedziałku do piątku
- Pełen pakiet szkoleń wdrażających
- Realne możliwości rozwoju z jasną ścieżką awansu
- Praca home-office

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta
do góry