Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Średnie zawodowe
Branża: Praca Obsługa klienta
Informacje o projekcie:
- Typ pracy: Obsługa klienta/praca biurowa
- Branża: Usługi turystyczne
- Lokalizacja: Kraków (wymagana relokacja)
- System pracy: Praca zmianowa
- Godziny pracy: Godziny biznesowe 8g /dzień w tym 1,5g przerwy płatnej
- Typ kontraktu: Umowa o pracę
- Wynagrodzenie: 7000 pln/brutto/msc
- Start: ASAP
- Wymagane pozwolenie o pracę ( w przypadku kandydatów spoza EU)
Zadania:
- Rekomendowanie produktów, taryf i usług turystycznych oraz zapewnienie wsparcia po sprzedażowego
- Pomoc klientowi w rezerwacji i dostosowaniu transakcji rezerwacji lotu
- Pomoc klientom w korzystaniu z strony internetowej
- Odpowiadanie na opinie i ogólne zapytania przez telefon, e-mail i kanały internetowe z całego świata
Wymagania:
- Wysoka znajomość języka angielskiego i niemieckiego (przynajmniej poziom CEFR B2 do C1)
- Dojrzałe umiejętności komunikacyjne i doskonała etykieta telefoniczna
- Pasja do zapewniania najlepszej na świecie obsługi klienta dla każdego klienta
- Otwarty umysł i chęć ciągłego rozwoju
- Znajomość systemów i operacji lotniczych będzie dodatkowym atutem, ale nie niezbędnym
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Możliwość podróżowania po świecie ze wspaniałymi korzyściami podróżniczymi ( bilety zniżkowe na wiele linii lotniczych dla Ciebie i Twojej rodziny)
- Kompleksowe szkolenie i dostęp do najnowszych technologii, aby zapewnić sukces w Twojej roli
- Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
- Świetne środowisko pracy na ostatnim piętrze najnowszego krakowskiego budynku, w samym sercu miasta
- Rozwój kariery w jednej z wiodących linii lotniczych na świecie i jej macierzystej grupie
- Elastyczne zmiany dostosowane do Twojego stylu życia