Opis stanowiska pracy
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim (nowy SSC)
Rzeszów
NR REF.: 1179865
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy i lidera w branży marketingowej, rozwijającego się na polskim rynku, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim.
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Odpowiadanie na pojawiające się zapytania od niemieckojęzycznych klientów (telefon, mail, chat).
- Rozwiązywanie prostszych problemów lu przekazywanie tych bardziej złożonych do kolejnej linii wsparcia.
- Wprowadzanie danych do systemu i weryfikacja ich poprawności.
- Przygotowywanie cyklicznych raportów.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie (mile widziane wykształcenie wyższe)
- Dobra znajomość języka niemieckiego - minimum B1.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego - B2.
- Znajomość pakietu MS Office na poziomie użytkownika (Word, Excel, Outlook).
- Chęć do nauki nowych obowiązków - nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia.
Co możemy CI zaoferować?
- Hybrydowy tryb pracy z nowoczesnego biura w centrum miasta
- Elastyczne godziny pracy
- Kafeteryjną platformę benefitową
- Prywatną opiekę medyczną
- Dofinansowanie kursów językowych
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 06/02/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi