Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
5-6-70705
Wynagrodzenie: 6500 - 8000 PLN
Dla naszego Klienta, globalnej linii lotniczej poszukujemy komunikatywnej i pozytywnie nastawionej osoby do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim
Lokalizacja: Wrocław (praca stacjonarna)
Obowiązki: - obsługa klienta przez e-mail, telefon; - zarządzanie zapytaniami klientów; - tworzenie raportów i prowadzenie rejestrów; - budowanie długotrwałych relacji; - działania wspierające program e-commerce.
Wymagania: - znajomość języka angielskiego oraz hiszpańskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B2; - doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem; - dobre umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole; - zorientowanie na klienta; - dostępność do pracy w biurze
Korzyści: - atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia oraz znajomości języka; - szkolenie wdrażające do pracy na danym stanowisku; - ubezpieczenie na życie; - przyjazną atmosferę w pracy; - świadczenia socjalne: Prywatna opieka medyczna Luxmed, Karta Multisport, Premie świąteczne.
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim