• Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów i sprzedaż w języku francuskim
• Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
• Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji
• Administrowanie systemem zamówień
• Dbanie o dobry wizerunek firmy
• Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
• Dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego
• Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży będzie atutem
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
• Komunikatywność, poprawność i płynność językowa oraz nastawienie na potrzeby klienta
• Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem
• Swobodne posługiwanie się komputerem
• Sumienność, odpowiedzialność
Oferujemy:
• Wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy
• Elastyczne godziny współpracy
• Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy
• Pakiet szkoleń
• Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy
• Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie wraz z dopiskiem „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).
HR Systems Sp. z o. o. działa w branży doradztwa personalnego i o... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.