#

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem Francuskim (k/m)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem Francuskim (k/m)

Miejsce pracy: Wrocław
5-26-52886
Wynagrodzenie: 4500 - 6500 PLN

Grafton Recruitment to jedna z największych w Europie niezależnych firm rekrutacyjnych z 35 biurami w 6 krajach. Grafton Recruitment jest dostawcą kompleksowych rozwiązań rekrutacyjnych z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży. Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy korporacyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem Francuskim (k/m)

Doświadczenie nie jest wymagane – firma zapewnia szkolenie wdrażające

Zakres Obowiązków:

- Tworzenie i dodawanie nowych kont i użytkowników do istniejących już kont
- Aktualizowanie niezbędnych zmian w bazie danych
- Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami
- Terminowe rozwiązywanie problemów
- Aktywna współpraca z innymi działami i oddziałami firmy

Wymagania:
- Mile widziane około roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (wymóg konieczny)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Znakomite umiejętności komunikacyjne
- Zaangażowanie oraz motywacja do pracy
- Wysoki poziom umiejętności w zakresie komunikacji

Korzyści:
- Możliwość stałego podnoszenia kompetencji zawodowych
- Bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, karta multi-sport, szkolenia, kursy językowe, bony świąteczne, ubezpiecznie na życie)
- Możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach firmy
- Pracę w rozpoznawanej oraz stabilnej firmie
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: między 08:00 – 10:00

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi