Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/07/2019.

Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem angielskim

Poznań, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

4-12-53532
Wynagrodzenie: 3200 - 4000 PLN

Dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem angielskim

Miejsce pracy: Poznań

Zadania:
- Kontakt mailowy i telefoniczny z pracownikami firmy w języku angielskim
- Przygotowywanie prezentacji oraz dokumentów w języku angielskim
- Aktualizacja danych Klientów w bazie

Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
- Dyspozycyjność do pracy w godzinach popołudniowych
- Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów (praca na pełen etat)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy pod presją czasu

Korzyści:
- Praca w międzynarodowej organizacji
- Szkolenia wdrożeniowe i rozwojowe
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjny pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- Pakiet kafeteryjny (m.in. karta Multisport)
- Wyjścia integracyjne
- Atakcyjne, nowoczesne biuro w centrum Poznania

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting
do góry