Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 07/12/2019.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Kraków
NR REF.: 1108078

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy, której biuro zlokalizowane jest w Krakowie, poszukujemy osób z biegłą znajomością języka angielskiego, które będą odpowiedzialne za obsługę klienta.

Na powyższym stanowisku, będziesz odpowiedzialny za profesjonalną obsługa klientów, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, budowanie długoterminowych relacji z obsługiwanymi klientami. Będziesz odpowiadał na telefoniczne i mailowe zapytania klientów.

Nasz klient oferuje rynkowe wynagrodzenie, ciekawe benefity oraz pracę w miłym, międzynarodowym środowisku.

Od kandydatów oczekujemy biegłej znajomości języka angielskiego, umiejętności nawiązywania kontaktu i prowadzenia rozmów telefonicznych, wysoki poziom komunikatywności, zaangażowanie i nastawienie na realizację celów.

Jeśli jesteś zainteresowany szczegółami powyższej oferty, zaaplikuj załączając CV w języku angielskim.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry