Specjalista ds. obsługi klienta z j. węgierskim
Miejsce pracy: KrakówObowiązki:
- telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta dotyczące produktów, dostaw i płatności,
- uzupełnianie danych w systemie z zapewnieniem wysokiej jakość danych,
- rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- współpraca z innymi działami firmy (m.in. magazyn, dział sprzedaży i księgowości) w celu rozwiązania bardziej złożonych problemów.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego i węgierskiego (poziom min. B2),
- wykształcenie wyższe (minimum licencjat) lub w trakcie studiów,
- zdolności interpersonalne i doskonałe umiejętności komunikacyjne,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Nasz Klient oferuje:
- pakiet szkoleń,
- możliwość rozwoju kariery w rozwijącej się międzynarodowej organizacji,
- przyjazna i inspirująca atmosfera pracy,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- program poleceń pracowniczych,
- dogodne godziny pracy,
- szeroki pakiet benefitów (min. MyBenefit, prywatna opieka medyczna w LuxMed, ubezpieczenie na życie).