Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 05/08/2021.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

5-6-62277
Wynagrodzenie: 6000 - 9000 PLN

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Zakres obowiązków:
- obsługa zamówień
- kontakt mailowy i telefoniczny z klientem niemieckojęzycznym
- obsługa i zarządzanie kolejnością zleceń oraz zapewnianie poprawnego obiegu informacji
- wprowadzanie sprzedaży do systemu SalesForce
- bieżące aktualizowanie bazy danych Klientów
- odpowiadanie na zapytania Klientów
- doradzanie klientom odnośnie produktów firmy oraz udzielanie porad technicznych

Wymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego - poziom C1
- komunikatywna znajomość j. angielskiego - system w j.angielskim
- doświadczenie w obszarze obsługi klienta, logistyce, HR lub zakupach będzie atutem, ale nie jest wymagane (firma oferuje całościowe szkolenie)
- znajomość procesów związanych z łańcuchem dostaw będzie mile widziana

Korzyści:
- możliwość rozwoju kariery w międzynarodowym środowisku
- benefity sportowe
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- praca w firmie dbającej o środowisko
- praca w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/07/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta
do góry