Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/05/2021.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim

Poznań, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

4-6-61695

Dla jednego z naszych Klientów, marki oferującej produkty premium poszukujemy osób na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.niemieckim (e-commerce)
Lokalizacja: Poznań

Główne obowiązki:

- Zapewnienie klientowi najwyższej jakości obsługi
- Obsługa techniczna i sprzedażowa klienta poprzez platformę e-commerce
- Odpowiadanie na zapytania klientów i wsparcie w dokonywaniu zakupów
- Kontakt z klientami poprzez telefon, chat lub e-mail, social media
- Udział w kampaniach promocyjnych
- Współpraca z partnerami biznesowymi

Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. B2
- Dobra znajomość j. angielskiego min. B2
- Min. 6 miesięczne doświadczenie w obsłudze klienta/administracji
- Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- Chęć rozwoju zawodowego, komunikatywność i zaangażowanie

Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie 5 000- 5 400 PLN brutto/m
- Bogaty pakiet benefitów
- Szkolenie wdrażające w obowiązki
- Wspierające środowisko pracy

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta
do góry