Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
9-21-70935
Wynagrodzenie: 7000 - 9000 PLN
Dla naszego klienta, firmy produkcyjnej, poszukujemy osób na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta z j. francuskim. Praca jest w trybie hybrydowym po stacjonranym wdrożeniu, a biuro znajduje się w samym centrum Łodzi - w razie zainteresowania zachęcamy do aplikowania :)
Zadania: - Codzienna realizacja zamówień klientów w portalu SAP i e-commerce ; - Koordynacja całego procesu dostawy zamówienia w SAP: dane podstawowe, wycena, dostępność, zmiany, dostawy, incydenty ; - Zarządzanie dostawą i codzienny kontakt z oddziałami zlokalizowanymi w Europie ; - Nadzór nad reklamacjami;
- Zarządzanie fakturami i notami kredytowymi/debetowymi; - Terminowe reagowanie na różne zapytania; - Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów i incydentów ; - Budowanie długotrwałych relacji z klientami i interesariuszami wewnętrznymi.
Wymagania: - Wykształcenie wyższe; - Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (B2) - Bardzo dobra znajomość j. francuskiego (B2), - Pierwsze doświadczenia w pracy z klientem w środowisku korporacyjnym; - Praktyczna znajomością pakietu MS Office, - Proaktywna postawa; - Samodzielność w działaniu i komunikatywność.
Korzyści: - Umowa o pracę z 3-miesięcznym okresem próbnym, - Praca hybrydowa w centrum Łodzi, - Opieka medyczna, - Ubezpieczenie na życie, - Karta sportowa, - Wczasy pod gruszą, - Bonus świąteczny, - Bonus uznaniowy, - Parking.