Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/11/2019.

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.francuskim

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.francuskim
Kraków
NR REF.: 1130330

Zakres obowiązków:

  • przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od Klientów (połączenia tylko zewnętrzne),
  • monitorowanie statusu wykonania zgłoszeń,
  • informowanie Klientów o zrealizowaniu zgłoszenia


Wymagania:
  • Znajomość j. francuskiego oraz angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • zdolność do szybkiego uczenia się,
  • bardzo wysoka komunikatywność i orientacja na Klienta
  • umiejetnosc pracy w grupie


Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • umowę o pracę,
  • benefity pozapłacowe (karty Multisport, pakiet zdrowotny),
  • praca w młodym zespole w firmie o niekorporacyjnym charakterze,

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/11/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry