Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. czeskim
Od: HR SIGMAMiejsce pracy: Lubliniec, Katowice, Częstochowa
Miejsce pracy: Lubliniec (lub praca zdalna)
Zadania:
- profesjonalna obsługa Klienta w języku czeskim,
- aktywny udział w osiąganiu celów sprzedażowych.
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- znajomość języka czeskiego - warunek konieczny,
- znajomość pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego - mile widziana,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i umiejętność budowania relacji z klientami,
- odporność na stres i pracę pod presją czasu,
- umiejętność priorytetyzacji zadań,
- zorientowanie na osiąganie celu,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- możliwość pracy w trybie zdalnym,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie,
- możliwości rozwoju i udziału w szkoleniach,
- bogaty pakiet benefitów.
Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji poprzez portal.
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).