#

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Angielskim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Angielskim

Miejsce pracy: Łódź
9-21-66012
Wynagrodzenie: 7000 - 9000 PLN

Dla naszego klienta, lidera w swojej branży, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z j. Angielskim. Firma mieści się w ścisłym centrum Łodzi, praca jest hybrydowa.

Zadania:
- Codzienna realizacja zamówień klientów w portalu SAP i e-commerce
;
- Koordynacja całego procesu dostawy zamówienia w SAP: dane podstawowe, wycena, dostępność, zmiany, dostawy, incydenty
;
- Zarządzanie dostawą i codzienny kontakt z oddziałami zlokalizowanymi w Europie
;
- Nadzór nad reklamacjami;

- Zarządzanie fakturami i notami kredytowymi/debetowymi;
- Terminowe reagowanie na różne zapytania;
- Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów i incydentów
;
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami i interesariuszami wewnętrznymi.

Wymagania:
- Pierwsze doświadczenia w pracy z klientem najchętniej z obszaru Logistyki/Zakupów;
- Bardzo dobra znajomość j. Angielskiego (B2);
- Praktyczna znajomością pakietu MS Offic;
- Proaktywna postawa.

Korzyści:
- Umowa o pracę z 3-miesięcznym okresem próbnym;
- Praca hybrydowa w centrum Łodzi;
- Opieka medyczna;
- Ubezpieczenie na życie;
- Karta sportowa;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus świąteczny;
- Bonus uznaniowy;
- Parking.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi