W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. obsługi klienta - wyposażenie wnętrza / branża meblarska
Miejsce pracy: WrocławDla naszego klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko
Specjalista ds. obsługi klienta - wyposażenie wnętrza / branża meblarska.
Zakres obowiązków:
- doradzanie klientom w podejmowaniu decyzji zakupowych
- przygotowywanie ofert handlowych
- rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów oraz rozpatrywanie reklamacji
- administracja zamówieniami w systemie
- wykonywanie prac biurowo-administracyjnych
Wymagania:
- co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku - obsługa urządzeń biurowych oraz znajomość pakietu MS Office
- zainteresowanie wzornictwem i wystrojem wnętrz
- dodatkowym atutem będzie znajomość programów do projektowania mebli
- mile widziane prawo jazdy kat. B
Korzyści:
- wynagrodzenie podstawowe oraz premie za wyniki