Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/09/2021.

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Wdrożeniowiec

00-643 Warszawa, mazowieckie

Sidly Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

SiDLY to polska firma technologiczna, twórca opaski telemedycznej i systemu teleopieki. Jako firma prężnie działająca w dziedzinie IoT stawiamy na ludzi ambitnych, konsekwentnych w działaniu i zaangażowanych.

Obecnie do swojego zespołu poszukujemy nieocenionego wsparcia w obszarze produkcji i serwisu na stanowisko

                                              Customer Service Manager


Do Twoich obowiązków należeć będzie:

- bieżąca współpraca z klientami

- realizacja wdrożeń systemu u klienta (wyjazdy na terenie całej Polski)

- prowadzenie szkoleń (online, w siedzibie spółki lub u klienta)

- przygotowanie i prowadzenie procesu wdrażania systemu u klientów oraz wsparcie techniczne (wyjazdy do klienta na terenie całej Polski)

- sporządzanie raportów / sprawozdań z przeprowadzonych działań i zgłoszeń klientów

- inicjowanie działań usprawniających kontakt z klientem i zrozumienie produktu

- bieżąca obsługa zgłoszeń klientów

Wymagania

 

W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:

- wynagrodzenie stałe oraz możliwość prowizji za wyniki spółki

- pracę w dynamicznym i doświadczonym zespole

- pracę w biurze przy metrze 

- przyjazną atmosferę

- możliwość rozwoju zawodowego

- dostęp do innowacyjnych technologii i realny wpływ na ich rozwój

- telefon służbowy

 

Wymagania

- min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta

- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

- wysoka dyspozycjność

-zdolności analityczne i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów

- wysoka kultura osobista i skrupulatność

- zainteresowanie nowymi technologiami

- czynne prawo jazdy kategorii B

- znajomość zagadnień teleinformatycznych mile widziana 

 

Prezentacja firmy

SiDLY sp. z o.o. jest polskim startupem telemedycznym, wielokrotnie nagradzanym na arenie... międzynarodowej. Zespół ambitnych osób stworzył pierwszą w Europie opaskę telemedyczną umożliwiającą zdalną opiekę nad seniorami uhonorowaną nagrodą Grand Prix Medical oraz Najbardziej Innowacyjnego Produktu Telemedycznego. SiDLY, jako producent telemedycznego systemu SiDLY Care jest prekursorem innowacji w dziedzinie zdalnej opieki opartej o urządzenia wearable. Osiągnięcia SiDLY zostały docenione przez amerykański Forbes, przyznając założycielce tytuł "30 under 30" innowatorów w Europie.

SiDLY budując zespół międzynarodowych ekspertów w prężnie rozwijającej się dziedzinie telemedycznej stawia na ludzi ambitnych, konsekwentnych w działaniu i zaangażowanych.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Premie, dodatki:
TAK
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis , Praca Obsługa klienta
do góry