W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. obsługi klienta VIP
Miejsce pracy: WrocławDla jednego z naszych Klientów zajmującego się tworzeniem gier mobilnych, poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta VIP.
Zadania:
- Obsługa klienta premium, głównie poprzez komunikatory,
- Utrzymywanie doskonałych relacji z klientem, wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom,
- Wprowadzanie i monitorowanie zmian na kontach użytkowników,
- Zapewnienie obsługi w razie problemów.
Wymagania:
- Przynajmniej 3-letnie doświadczenie w obsłudze klienta kluczowego, najlepiej w branży gamingowej
- Umiejętności analityczne, odporność na stres
- Nastawienie na satysfakcję klienta
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
Korzyści:
- Dodatkowe benefity: prywatna opieka medyczna, multisport itp.
- Praca w pełni zdalna,
- Elastyczne formy zatrudnienia - B2B lub UoP,
- Elatyczne godziny pracy,
- Świetna atmosfera w zespole