Zadania:
- Planowanie i organizacja przewozu ładunków międzynarodowych i/lub krajowych,
- Budowanie oraz utrzymywanie relacji z Klientami i Partnerami biznesowymi firmy,
- Monitorowanie realizacji zleceń spedycyjnych i transportowych, oraz dbanie o ich prawidłowy przebieg,
- Przygotowywanie zleceń i dokumentów transportowych,
- Nadzór nad dokumentacją spedycyjną,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz wysoką jakość usług.
Wymagania:
- Doświadczenia na podobnym stanowisku - mile widziane,
- Praktycznej znajomości zagadnień związanych z działalnością transportową,
- Umiejętności negocjacyjnych oraz wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
- Umiejętności planowania i szybkiego podejmowania decyzji,
- Znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
- Dobrej organizacji pracy.
Firma oferuje:
- Umowę o pracę,
- Kompleksowy on-boarding,
- Współpracę z doświadczonymi zespołami,
- Pakiet szkoleń,
- Jasną Ścieżkę Kariery,
- Udział w projektach,
- Konkurencyjne wynagrodzenie,
- Liczne benefity,
- Raz w tygodniu możliwość pracy zdalnej (po okresie wdrożenia),
- Brak dress codu.
Brzmi dobrze? Aplikuj już dziś!
Wyślij swoje CV przez formularz dostępny w portalu lub na adres mailowy: a.adamus@hrsigma.eu w tytule wpisując nazwę stanowiska! Zgłoszenia bez załączonego pliku CV nie będą przez nas rozpatrywane.
Klauzula RODO:
W przesyłanych dokumentach aplikacyjnych prosimy zawrzeć poniższą klauzulę RODO: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."