Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Aktualnie do naszego Zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Sieci Handlowe)
Opis stanowiska:
Obsługa zamówień od klientów krajowych i zagranicznych w oparciu o analizę danych (m.in. dostępność towaru, lokalizacja, możliwości transportowe, reklamacje)
Wprowadzanie i obsługa zamówień w systemie SAP
Stały kontakt z klientem w sprawie realizacji zamówienia (m.in. potwierdzenie terminu dostawy, dostępności produktów, wysyłka faktur)
Koordynacja przebiegu dostawy do klienta
Wyjaśnianie nieprawidłowości i dbanie o porządek w dokumentacji
Wystawianie faktur oraz faktur korygujących w systemie SAP
Współpraca z zespołem realizacji zamówień oraz innymi działami.
Wymagania:
2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z logistyką, dystrybucją, dokumentacją magazynową, spedycją, obsługą zamówień
Gotowość do pracy w godzinach 8:00-16:00
Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (także klienci zagraniczni)
Dobra znajomość pakietu MS Office
Umiejętność łączenia faktów w procesach logistycznych
Otwartość, komunikatywność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, bony świąteczne, spotkania integracyjne),
Parking dla pracowników,
Samodzielną i pełną wyzwań pracę,
W pełni wyposażoną kuchnię oraz dostęp do automatów vending-owych z obiadami, przekąskami i napojami,