Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego Klienta - dynamicznie rozwijającej się firmy działajacej w zakresie produkcji i serwisu odzieży roboczej i ochronnej - poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi KlientaMiejsce pracy: Radom
Zadania:
Opieka i obsługa przypisanej grupy dotychczasowych klientów zgodnie z zawartymi umowami.
Identyfikacja potrzeb klientów.
Aktywne działanie na rzecz wzrostu bazy klientów.
Nawiązywanie, rozwój i utrzymywanie długotrwałych relacji.
Obsługa wewnętrznych programów informatycznych.
Przygotowanie dokumentów zgodnie ze standardami firmy.
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania:
Doświadczenie w obsłudze klienta.
Umiejętność budowania relacji i długotrwałej współpracy.
Komunikatywność, umiejętność słuchania i przekonywania.
Silna motywacja do osiągania założonych celów.
Umiejętność szybkiego uczenia się i wykorzystywania wiedzy.
Umiejętność radzenia sobie ze stresem.
Wysoka kultura osobista.
Wykształcenie co najmniej średnie.
Prawo jazdy kat. B oraz doświadczeniem w prowadzeniu samochodu.
Gotowość do wyjazdów służbowych (ok. połowa czasu pracy).
Praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office.
Nasz Klient oferuje:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Pracę na cały etat.
Możliwość pracy home office do 2-3 dni w tygodniu.
Możliwość rozwoju zawodowego.
Komputer, telefon, samochód służbowy (dot. wyjazdów służbowych do Klienta).
Pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?