#

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego – nowe SSC

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego – nowe SSC

Miejsce pracy: Katowice
7-6-58571

Wspólnie z naszym międzynarodowym Klientem, rozwijamy centrum Usług Wspólnych dedykowane do opieki procesów biznesowych prowadzonych przez europejskie jednostki firmy. Aktualnie rozwijamy zespół odpowiedzialny za kontakt z klientami biznesowymi z krajów niemieckojęzycznych.

Miejsce pracy: Katowice

Główne zadania na stanowisku:
- udział w tranzycji procesów obsługi Klienta z niemieckojęzycznych jednostek,
- codzienny kontakt z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami biznesowymi - mailowy i telefoniczny, w języku niemieckim,
- monitorowanie statusu realizacji złożonych zamówień i odpowiadanie na zapytania klientów,
- administrowanie danymi w systemie, dbanie o ich wysoką jakość,
- weryfikacja dokumentów podpiętych pod zamówienia,
- budowanie dobrego wizerunku firmy.

Wymagania:
- biegły poziom języka niemieckiego,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta w języku obcym zdobyte w strukturach SSC lub BPO,
- proaktywna postawa wobec podejmowanych działań,
- znajomość SAP będzie dodatkowym atutem.

Korzyści:
- możliwość dołączenia do rozwijających się struktur Centrum Usług Wspólnych firmy z sektora produkcyjnego,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji i statusie lidera w swojej branży,
- realny wpływ na przebieg procesów,
- ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- potencjał na rozwój w strukturach firmy wraz ze wzrostem organizacji.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi