
Specjalista ds. obsługi Klienta korporacyjnego
Miejsce pracy: ŁódźWe współpracy z globalną firmą produkcyjną, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi Klienta (B2B) ze znajomością języka angielskiego
Zadania:
- utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem biznesowym, obecnym w wielu krajach;
- przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu;
- ścisły kontakt z innymi działami firmy (m.in. Produkcja, Planowanie, Logistyka), by zapewnić efektywną realizację zamówienia;
- obsługa reklamacji i wyjaśnianie sporów;
- przygotowywanie raportów, analiz i prognoz;
- monitorowanie należności.
Wymagania:
- 2 lata doświadczenia w obsłudze Klienta biznesowego, korporacyjnego;
- wykształcenie wyższe;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2);
- praktyczna znajomość programu Excel (tabele przestawne, wyszukaj pionowo, licz, jeżeli...);
- umiejętności komunikacyjne;
- umiejętności analityczne.
Korzyści:
- umowa o pracę w stabilnej firmie;
- 13-ta pensja, bonus roczny;
- bony świąteczne, owoce w biurze, pikniki rodzinne;
- opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie NNW oraz na życie;
- dofinansowanie do kursów oraz szkoleń;
- praca stacjonarna w godz. 8/9:00 - 16/17:00 + 5 dni home office w miesiącu.