#

Specjalista ds. obsługi Klienta korporacyjnego

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. obsługi Klienta korporacyjnego

Miejsce pracy: Łódź
9-6-67233
Wynagrodzenie: 6000 - 7000 PLN

We współpracy z globalną firmą produkcyjną, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi Klienta (B2B) ze znajomością języka angielskiego


Zadania:
- utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem biznesowym, obecnym w wielu krajach;
- przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu;
- ścisły kontakt z innymi działami firmy (m.in. Produkcja, Planowanie, Logistyka), by zapewnić efektywną realizację zamówienia;
- obsługa reklamacji i wyjaśnianie sporów;
- przygotowywanie raportów, analiz i prognoz;
- monitorowanie należności.

Wymagania:
- 2 lata doświadczenia w obsłudze Klienta biznesowego, korporacyjnego;
- wykształcenie wyższe;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2);
- praktyczna znajomość programu Excel (tabele przestawne, wyszukaj pionowo, licz, jeżeli...);
- umiejętności komunikacyjne;
- umiejętności analityczne.

Korzyści:
- umowa o pracę w stabilnej firmie;
- 13-ta pensja, bonus roczny;
- bony świąteczne, owoce w biurze, pikniki rodzinne;
- opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie NNW oraz na życie;
- dofinansowanie do kursów oraz szkoleń;
- praca stacjonarna w godz. 8/9:00 - 16/17:00 + 5 dni home office w miesiącu.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi