W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Specjalista ds. obsługi Klienta - koordynacja zamówień
Miejsce pracy: SosnowiecWspólnie z naszym Klientem - firmą produkcyjną działającą w obszarze przetwórstwa stali i tworzysz sztucznych, poszukujemy osoby z biegłym językiem angielskim na stanowisko Specjalisty ds. obsługi Klienta w obszarze koordynacji zamówień.
Miejsce pracy: Sosnowiec (dostęp do pracy zdalnej 2-3 dni/tydzień).
Główne zadania na stanowisku:
- wspieranie przydzielonej grupy kluczowych klientów firmy w zakresie całego procesu - od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu,
- przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem dostawy,
- ścisła współpraca z inżynierem sprzedaży w zakresie zamówień i bieżącej współpracy z klientem,
- współpraca z innymi działami firmy na całym świecie - magazyny wysyłkowe, planowanie dostaw, planowanie popytu, zespół ds. transportu, produkcja.
Wymagania:
- biegły poziom języka angielskiego,
- doświadczenie w obszarze obsługi Klienta w języku angielskim - min. 1 rok,
- zaawansowane kompetencje komunikacyjne,
- znajomość systemu SAP - jako dodatkowy atut.
Korzyści:
- możliwość rozwoju doświadczenia w obszarze obsługi Klienta biznesowego,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- możliwości wykorzystywania języka angielskiego,
- dołączenie do stabilnej organizacji zapewniającej realne perspektywy rozwoju wiedzy i doświadczenia,
- pakiet benefitów pozapłacowych,
- dostęp do pracy zdalnej w modelu hybrydowym.