#

Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia sprzedaży

ATERIMA HR

Kraków, małopolskie

ATERIMA HR

Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia sprzedaży

ATERIMA HR Kraków, ATERIMA HR Umowa o pracę
Do twoich obowiązków należeć będzie:
  • Aktywny udział we wszystkich procesach handlowych działu,
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami,
  • Utrzymywanie stałego kontaktu z kontrahentami firmy (telefoniczny, mailowy) zgodnie z przyjętymi standardami,
  • Przestrzeganie wysokich standardów jakościowych w obsłudze klientów,
  • Systematyczne i bieżące aktualizowanie danych w systemie w przydzielonym zakresie,
  • Przygotowywanie ofert handlowych,
  • Opracowywanie raportów sprzedaży,
  • Udział w spotkaniach handlowych,
  • Prowadzenie procesów związanych z reklamacjami,
  • Dbanie o właściwy przepływ informacji poprzez zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów

Zgłoś się do nas, jeśli:
  • Posiadasz oświadczenie zawodowe minimum 2 lata w obszarze administracji biurowej lub obsłudze klienta
  • Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach handlowych
  • Masz doświadczenie w pracy z dużą ilością dokumentów oraz codziennej sprzedaży różnych towarów - mile widziane z branży FMCG
  • Potrafisz obsługiwać pakiet MS Office
  • Cechuje cię zaangażowanie, wytrwałość, komunikatywność, odpowiedzialność oraz sumienność.
  • Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym - dodatkowy atut

Wybranym kandydatom zaoferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z branży FMCG
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii
  • Stałe godziny pracy
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pakiet benefitów pozapłacowych

Zainteresowany?
Kliknij zielony przycisk i aplikuj teraz!
ATERIMA HR

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi