Specjalista ds. obsługi klienta i wsparcia sprzedaży
Do twoich obowiązków należeć będzie:
Zgłoś się do nas, jeśli:
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- Aktywny udział we wszystkich procesach handlowych działu,
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami,
- Utrzymywanie stałego kontaktu z kontrahentami firmy (telefoniczny, mailowy) zgodnie z przyjętymi standardami,
- Przestrzeganie wysokich standardów jakościowych w obsłudze klientów,
- Systematyczne i bieżące aktualizowanie danych w systemie w przydzielonym zakresie,
- Przygotowywanie ofert handlowych,
- Opracowywanie raportów sprzedaży,
- Udział w spotkaniach handlowych,
- Prowadzenie procesów związanych z reklamacjami,
- Dbanie o właściwy przepływ informacji poprzez zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów
Zgłoś się do nas, jeśli:
- Posiadasz oświadczenie zawodowe minimum 2 lata w obszarze administracji biurowej lub obsłudze klienta
- Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach handlowych
- Masz doświadczenie w pracy z dużą ilością dokumentów oraz codziennej sprzedaży różnych towarów - mile widziane z branży FMCG
- Potrafisz obsługiwać pakiet MS Office
- Cechuje cię zaangażowanie, wytrwałość, komunikatywność, odpowiedzialność oraz sumienność.
- Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym - dodatkowy atut
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z branży FMCG
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii
- Stałe godziny pracy
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pakiet benefitów pozapłacowych